Infiltratii cu PRP

terapia prin PRP

Infiltratii cu PRP (plasma imbogatita cu trombocite)

Fiind considerată la nivel mondial una dintre cele mai inofensive și netoxice metode de control în procesul de regenerare, injectarea de plasmă bogată în plachete (PRP – Platelet Rich Plasma) este un tratament revoluționar, care are la bază o idee simplă: aceea de a folosi pentru vindecarea și regenerarea țesuturilor sistemului musculo-scheletal forţele proprii.

Terapia cu infiltratii cu PRP (Platelet Rich Plasma) e cunoscută şi sub numele de “Terapia vampirilor”.

Procedeul presupune injectarea zonei inflamate si dureroase (articulatia genunchiului, soldului, umarului, tendon achilean, fascia planatara, tendonul supraspinos, etc) a unui produs autolog obtinut prin recoltarea unei eprubete de sange propriu care apoi se pune la centrifugat. Produsul obtinut (bogat in trombocite si proteine de crestere) joaca un rol important în răspunsul inflamator (mecanismul repararii tesuturilor moi si dure) al organismului după un traumatism, acestea actioneaza exact ca sistemul natural de vindecare al organismului, pe care il amplifica datorita numarului foarte mare de factori de crestere.

Aceasta terapie moderna, nedureroasa, nu necesita internare, iar procesul dureaza aproximativ 20 minute.

Va recomandam 3 sedinte pentru ca tratamentul sa aiba efectul dorit.

În cazul următoarelor situaţii medicale, această terapie nu ar trebui efectuată: afecţiuni ale trombocitelor, coagulopatie, hepatita, boli infecţioase, tratament anticoagulant cronic, afecţiuni de colagen, tumori, cancere, afecţiuni autoimune, pacienţi diagnosticaţi cu anumite boli sanguine (afecţiuni ale trombocitelor, coagulopatie, anemie), epilepsie, tratament antibiotic, alcool sau perioada menstruală.