Terapia TECAR

Terapia TECAR (Transfer Electric Capacitiv si/sau Rezistiv) - Terapia durerii - Diatermie de contact.
Unul dintre cele mai moderne tratamente folosite cu succes la ora actuala - Terapia TECAR - este o tehnica revolutionara în domeniul recuperarii medicale, care foloseste curenti de inalta frecventa, reducând la jumatate perioada de recuperare.

Prin această terapie, corpul folosește propria energie și mecanisme de regenerare la nivel tisular și muscular, efectul fiind cel de vindecare.

Terapia TECAR induce caldura in interiorul zonei tratate in doua moduri – Capacitiv – pentru tratarea tesuturilor moi bogate in apa si Rezistiv – pentru traterea oaselor, articulatiilor, cartilajului, ligamentelor, nervilor, etc.

Principalele efecte sunt combaterea durerii, inflamatiei, contracturilor musculare, redorilor articulare, cicatrizant, refacerea leziunilor tendinoase, musculare, ligamentare, cresterea mobilitatii articulare, cresterea fortei musculare, efecte anti aging, ameliorarea aspectului de coaja de portocala în cazul celulitei, combaterea edemelor, realizarea de drenaj limfatic, combaterea spasmelor sfincterelor organelor interne.

- poate fi folosita in zonele unde exista implanturi metalice cum ar fi proteze de sold, de genunchi, de umar;
- poate fi folosit in zona cervicala (unde alte forme de fizioterapie sunt interzise) chiar la tratarea problemelor la articulatiile temporomandibulare sau atlanto-occipitale.

Va recomandam 6 sedinte pentru ca tratamentul sa aiba efectul dorit.

Terapia TECAR nu este indicata in cazul in care:
- purtati un Pacemaker.
- sunteti Gravida,
- suferiti de Insuficenţă venoasă,
- ati fost diagnosticat cu Cancer Osos,
- suferiti de Osteoporoza,
- aveti Hematoane recente.