Miscare Pasiva Continua

terapie cu miscare pasiva continua

💠 TERAPIE DE MIȘCARE PASIVĂ CONTINUĂ PENTRU RECUPERAREA MEMBRULUI INFERIOR 💠

🔸️Dispozitivele de Mișcare Pasiva Continuă (CPM) sunt folosite în primă fază a recuperării fizice, după intervențiile chirurgicale sau traumatismele suferite la articulațiile membrelor inferioare.
🔸️ Dispozitivul CPM mișcă continuu și repetat articulația de-a lungul unei amplitudini de mișcare controlate.
🔸️ Tratamentul zilnic crește mobilitatea articulației, limitată inițial și este utilizat pentru a preveni efectele negative ale imobilizării articulare, cum ar fi rigiditatea sau umflarea articulațiilor, alimentația săracă a cartilajului articular, pierderea de colagen sau boli tromboembolice.
🔸️ Terapia asigură antrenamentul în siguranță în timpul fazei de vindecare și recuperare a țesutului cu ajutorul mișcării pasive, reduce durerea postoperatorie.
🔸️ CPM ajută de asemenea și la creșterea razei de mișcare și are un efect favorabil asupra puterii musculare.
🔸️ CPM-ul stimulează metabolismul condrocitelor, ceea ce îl face important pentru procesele de regenerare comune.
🔸️ CPM-ul conduce la reducerea cantității de medicament, reducerea perioadei de spitalizare și a timpului alocat pentru îngrijirea pacientului, de asemenea reduce costurile alocate pentru întregul sistem de îngrijire a sănătății.

✅ Beneficii:
📍 Creșterea mobilității articulației, limitată inițial datorită imobilizării
📍 Minimizarea șanselor de inflamație
📍 Prevenirea rigidității articulare
📍 Prevenirea edemelor articulare
📍 Prevenirea pierderii de colagen
📍 Prevenirea afecțiunilor tromboembolice
📍 Hidratarea cartilajului articular
📍 Stimularea metabolismului condrocitelor, important pentru procesele de regenerare comune
📍 Reducerea durerii postoperatorie în procedurile ortopedice
📍 Reducerea cantității de medicamente antialgice și antiinflamatoare
📍 Reducerea perioadei de spitalizare și a timpului alocat pentru îngrijirea pacientului

✅ Dispozitivul are:
🔹️Funcție de modulație ce permite setarea manuală a valorii inițiale a gamei de mișcare, urmând ca valoarea finală sa fie stabilită de pacient, în funcție de toleranța proprie.
🔹️ Funcție ce permite efectuarea de exerciții progresive, prin lărgirea gamei de mișcare, ROM by Pass.
🔹️ Funcție ce permite setarea funcției de reverse a aparatului (prin stabilirea gradului de contracție musculară dezvoltată de pacient).

Aplicatii

Recomandata de medicul curant.

Consultati medicul curant.