Terapia Cu Laser BTL De Inalta Intensitate

terapie cu laser de inalta intensitate

✅ Tehnologia Laser de Înaltă Intesitate BTL se bazează pe principiul dovedit al terapiei cu laser de intensitate joasă. Puterea mare de până la 12W permite penetrarea adâncă a ţesutului pentru o terapie a durerii de lungă durată. Puterea maximă este de 50 de ori mai mare decât în cazul sistemului de laser folosit în alte clinici de recuperare.

✅ Laserul de Înaltă Intensitate stimulează microcirculaţia la nivel local și sprijină drenajul limfatic al zonei lezate. Combinând biostimularea și stimularea fotomecanică, terapia cu Laserul de Înaltă Intensitate BTL vindecă de fapt ţesutul oferind în același timp o formă puternică și non-dependentă de gestionare a durerii. Sistemul Laser de Înaltă Intensitate BTL oferă un tratament foarte eficient pentru o gamă largă de indicaţii clinice, ce variază de la leziuni musculare și articulare la tendinopatii degenerative.

🔵 Caracteristici principale:
♦️ Putere maximă de 50 de ori mai mare decât a dispozitivelor laser convenționale;
♦️ Lungime de undă inegalabilă de 1064 nm;
♦️ Putere de penetrare în țesut de până la 10 cm;
♦️ Extrem de eficient în accelerarea vindecării și managementul durerii;
♦️ Conceput pentru a fi utilizat în medicina sportivă, ortopedie și recuperarea fizică;
♦️ Penetrare adâncă în țesut cu o putere de până la 12 W în modul continuu;
♦️ Mod pulsatil pentru eliminarea imediată a durerii;
♦️ Definire precisă a zonei de tratat;
♦️ Calibrare automatică a sursei laser;
♦️ Protocoale predefinite pentru aplicaţii uşoare;
♦️ Ghid terapeutic integrat;
♦️ Operare cu pedală de siguranță.

Aplicatii

Recomandata de medicul curant.

Tratament fara dureri si efecte secundare